Nokta EÄŸitimi Verildi
Üniversitemiz “Memur Akademisi” EÄŸitim Programı takvimi uyarınca 6 Åžubat 2020 PerÅŸembe günü saat 10.30’da Üniversitemiz Fen Fakültesi Nazım TerzioÄŸlu Amfisinde eÄŸitim verildi.
Genel Sekreter Vekili Prof. Dr. Bünyamin ER tarafından verilen ve yaklaşık 1,5 saat süren “Nokta” eÄŸitimine Üniversitemizden İç Denetim Birimi BaÅŸkanı, İç Denetçi, Daire BaÅŸkanları, Fakülte, Enstitü, Yüksekokul Sekreterleri, Åžube Müdürleri, Åžefler ve diÄŸer personel katıldı.
06 Åžubat 2020